Veelgestelde vragen

Home / Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen?

U kunt gemakkelijk betalen via iDEAL (NL), Bancontact / Mister Cash (BE), SOFORT Banking (DE), PayPal (int.) of directe bankoverschrijving. Bekijk hier een volledig overzicht van onze betaalmethoden.

Moet ik een account aanmaken?

U hoeft niet per se een account aan te maken. U kunt ook als gast bestellen. Echter is het wel verstandig om een account aan te maken, zodat u later niet weer uw adresgegevens hoeft in te voeren. Bovendien kunt u altijd uw bestellingen inzien via uw account.

Heeft u al een account? Dan kunt u inloggen via mijn account.

Wanneer ontvang ik mijn product?

Onze levertijd bedraagt een tot drie werkdagen. Bij ieder product ontvangt u een Track en Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Op die manier blijft u altijd op de hoogte van uw zending.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

De verzendkosten verschillen per land en zijn als volgt:

Nederland: € 9,50

België: € 12,25

Duitsland: 13,00

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

U kunt ons gemakkelijk bereiken via het e-mailadres info[at]haprox.nl, u kunt ons bellen op 050 577 37 38 of u kunt tot slot ook het contactformulier invullen op onze contactpagina. Wij doen ons best om binnen 24 uur te reageren (op werkdagen).

Back to Top