Veelgestelde vragen

Home / Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen?

U kunt gemakkelijk betalen via iDEAL (NL), Bancontact / Mister Cash (BE), SOFORT Banking (DE), PayPal (int.) of directe bankoverschrijving. Bekijk hier een volledig overzicht van onze betaalmethoden.

Moet ik een account aanmaken?

U hoeft niet per se een account aan te maken. U kunt ook als gast bestellen. Echter is het wel verstandig om een account aan te maken, zodat u later niet weer uw adresgegevens hoeft in te voeren. Bovendien kunt u altijd uw bestellingen inzien via uw account.

Heeft u al een account? Dan kunt u inloggen via mijn account.

Wanneer ontvang ik mijn product?

Onze levertijd bedraagt een tot drie werkdagen. Bij ieder product ontvangt u een Track en Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Op die manier blijft u altijd op de hoogte van uw zending.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

De verzendkosten verschillen per land en zijn als volgt:

Nederland: € 9,50

België: € 12,25

Duitsland: 13,00

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

U kunt ons gemakkelijk bereiken via het e-mailadres info[at]haprox.nl, u kunt ons bellen op 050 577 37 38 of u kunt tot slot ook het contactformulier invullen op onze contactpagina. Wij doen ons best om binnen 24 uur te reageren (op werkdagen).

Back to Top
Winkelwagen
Close

Geen producten in je winkelmand.